Stand van Webcare: is corona een versneller voor ontwikkelingen in digitaal klantcontact?
Hachmang, Daphne
Webcare-strategieën door OV-aanbieders : Een analyse van conversaties op Twitter met drie OV-aanbieders
Os, R.G. van; Hachmang, Daphne; Pool, E.M.C. van der
ICT-ondersteuning voor communicatie in complexe werksituaties : Een taalkundige benadering
Zaad, L.J.; Lenior, Dick; Pool, E.M.C. van der
De communicatief competente professional in de ogen van managers: Een kwalitatieve exploratie als input voor curriculumontwikkeling
Faber-de Lange, Brigitte; Pool, E.M.C. van der
Creating public value in the care at home sector: a mixed-method study about expectations of primary stakeholders using a social exchange perspective
Kraus-Hoogeveen, S.; Peters, P.; Pool, E.M.C. van der; Heijden, B. van der
Internationalization Agendas in Higher Education. A Dutch – Russian Perspective
Popescu, F.; Shtykhno, D.; Iskandaryan, R.; Elshof, M.J.; Kantola, J.; Nazir, S.; Salminen, V.
Hoe sluit je als gemeente aan op de klantreis van jouw inwoners ?
Trampe, D.; Os, R.G. van; Hachmang, D.
Gemeenten & Social Media : zo sluit je aan bij de contentvoorkeuren van je inwoners
Os, R.; Trampe, D.; Hachmang, D.
Internal communication education in universities of applied sciences in the Netherlands
Hendrawan, B.; Elshof, M.J.; Verkuil, L.