De schoolleider in verandering : theorie en praktijk
Loes van Wessum (Associate Lector); A.A. Ros; Piety Runhaar
Using problems with wicked tendencies as vehicles for learning in higher professional education: towards coherent curriculum design
Marieke Veltman (Lid Lectoraat); J. van Keulen (Lector); Joke Voogt
Inventarisatiestudie Taal in Almere
J. van Keulen (Lector); Mariska Venema (Lid Lectoraat)
Contributing to reading comprehension through Science and Technology education
Hanno van Keulen (Lector); Conny Boendermaker (Lid Lectoraat)
Leren van elkaar
Wilma van Harten (Lid Lectoraat); Loes van Wessum (Associate Lector)
Leiderschapspraktijken in lerende voorscholen
Wilma van Harten (Lid Lectoraat); Loes van Wessum (Associate Lector)
Gespreid leiderschap
A.A. Ros; Loes van Wessum (Associate Lector)
Ontwikkeling van een lerende cultuur : schoolportretten over de rol van schoolleiders
A.A. Ros; Loes van Wessum (Associate Lector); Wouter Schenke
'En wat heb je geleerd?' : een model om in gesprek te gaan over professionalisering
Loes van Wessum (Associate Lector); Q.H. Kools
Programming a Robot or an Avatar : A Study on Learning Outcomes, Motivation, and Cooperation
Rianne van den Berghe; Hans Petersen (Lid Lectoraat); Annika Hellendoorn; J. van Keulen (Lector)