One hundred and thirty degrees fahrenheit
Bruno Vermeersch; Ewout van Rossum
Promoting explicit instruction of strategies for self-regulated learning: evaluating a teacher professional development program in primary education
P.H.M. Sins; R. de Leeuw; J. de Brouwer; E. Vrieling-Teunter
Relatives’ grief at three moments after death of a loved one during COVID-19 pandemic (the CO-LIVE study)
C.A. Nierop-van Baalen; F.E. Witkamp; I.J. Korfage; H.R. Pasman; Y.N. Becqué; M.S. Zee; A. van der Heide; B.D. Onwuteaka-hilipsen; A. Goossensen
Peer coaching in an international context
Julia Delhaas (Onderzoeker); Marette Ebert (Onderzoeker); Ruben van Esch (Onderzoeker); Sarah Uitman (Onderzoeker); Marieke Slootman (Onderzoeker)
VAN CONSUMEREN NAAR CREËREN
Mariëlle Verhoef; Guuske Teunenbroek van; Marloes de Lange; Martijn Peters; Edwin Buijs
In zeven minuten bijgepraat over… Smartphone-gebruik in het hoger onderwijs: verbieden of toestaan?
Klaas-Jan Lammers (Onderzoeker); Joan Besseling (Onderzoeker)
What If the Clinical and Older Adults’ Perspectives about Frailty Converge? A Call for a Mixed Conceptual Model of Frailty
Asya Hani Khalil; Robbert Gobbens (Lector)
Ervaringen met inductietrajecten in scholen voor voortgezet onderwijs.
Eline den Tuinder; Katrijn Opstoel; Kyle van den Langenberg; Helma Oolbekkink
Regio Zwolle Monitor 2023
Friso de Vor; Maarten Punt (Docent)
Samenredzaamheid
Geert Rutten (Onderzoeker); E. Derckx; Miranda Laurant (Lector)