Leerlijn Engels, overgang po-vo
Suzanne Tuik (Student)
Improving User’s Confidence to Act When Using Advice Algorithms Through Interactive Use of Counterfactuals
Jeroen van Grondelle (Onderzoeker); Marlies van Steenbergen (Lector); Aletta Smits (Onderzoeker); Marcel Stalenhoef (Onderzoeker); Koen van Turnhout (Lector); Tijs Timmerman (Lector); Harald Pol (Lector)
Developing public values based AI systems using value sensitive design
Erik Slingerland (Onderzoeker); Guido Ongena (Lector); Marlies van Steenbergen (Lector)
Behoeften en belemmeringen van dysartriepatiënten bij communicatieve participatie
Marit Schel (Student)
Effects of socioscientific issues-based teaching on attitudes: students’ resources as moderator
L.T. Klaver; L.J.F. Guérin; P.H.M. Sins; J.H. Walma van der Molen
De 3-30-300 regel
Keegstra, F. (Student); Boertje, R.
Online magazine Innovatiemonitor Regio Foodvalley editie 5
Noen Lambers-Jukema (Lid Lectoraat); Sanne van der Hoef (Lid Lectoraat); Carola van Ruiswijk; Henk Kievit (Lector)
Being a first generation student in an honours programme
Kamans, Elanor; Langeloo, Annegien
Blikopener
Coumans, Anke
Samen voor werkzekerheid
Oden, Petra