Benut regionaal talent met Technohubs Inclusieve Technologie.
Preenen, (Paul) (Lector); Vries, (Sjoerd) (Associate Lector); Kruining, (Ineke) van (Extern); Wilschut, (Ellen) (Extern)
Hoofdstuk 9: fase 6: Interprofessionele community of practice (and learners
J. van Dongen; Wietske Kuijer; N. Scherpbier-de Haan
Reframing selection as a learning experience: Insights from a residency selection assessment, Medical Teacher,
Wietske Kuijer
Het juk van jonge vrouwen
Machteld de Jong (Lector); Peter Henk Steenhuis
Over relaties, reflecteren en uitproberen in de rommelige praktijk van actieonderzoek
M.E. (Marianne) van Bochove; Suzanne Rutz
Drought-induced growth response of European beech in monospecific versus mixed stands with Scots pine
Uijlenhoet, R. (Student); Akhmetzyanov, L.V.
Ontwikkeling van het Museonderpad
Meijerman, P.G. (Student); Steeghs, M.L.A.
A stepwise transformation: description and outcome of perioperative procedures in patients receiving a total knee arthroplasty
van Houtert, Wim F.C. (Peri-Hospital Functioning And Participation); Strijbos, Daniël O; Bimmel, Richard; Krijnen, Wim (Statistical Techniques For Applied Research); Jager, Jelmer; Meeteren, Nico (L.U.) van; van der Sluis, Geert (Peri-Hospital Functioning And Participation)
Vrouwen zonder officieel eigen inkomen : hoe hard moet ik mijn geluid zetten om gehoord te worden?
Sjiera de Vries (Lid Lectoraat); Kim Molenaar (Lid Lectoraat); Aljona Wertheim (Lid Lectoraat)
Het optimaliseren van onderwijs aan leerlingen met auditieve en/of communicatieve beperkingen
Kyra Meutstege (Onderzoeker); Laura te Molder (Onderzoeker); Trynke Keuning (Associate Lector); Marieke van Geel (Onderzoeker)