Intermezzo: praktijkvoorbeeld Firas
Korevaar, E.L. (Rehabilitatie); Hofstra, Jacomijn (Rehabilitatie); Hiddink, Franca; Korevaar, E.L.; Hofstra, J.
Groepsgewijs kiezen van een opleiding: Impuls en Kieskeurig
Korevaar, E.L. (Rehabilitatie); Hiddink, Franca; van der Velde, Jorien (Rehabilitatie); Hofstra, Jacomijn (Rehabilitatie); Korevaar, E.L.; Hofstra, J.
Implementatie Begeleid Leren in afdelingen en teams
Korevaar, E.L. (Rehabilitatie); Hofstra, Jacomijn (Rehabilitatie); Korevaar, E.L.; Hofstra, J.
Good practice Yulius Onderwijs
Korevaar, E.L. (Rehabilitatie); Korevaar, Lies; Hofstra, Jacomijn
Het platteland, de noodzaak voor een nieuw sociaal-ruimtelijk perspectief
Bulder, Elisabeth (Leefomgeving In Transitie); Melis, Dr. Korrie
Editorial
Ketner, Susan Liesbeth (Integrale Aanpak Kindermishandeling); Tuinstra, Jolanda; Boekhoven, Jeroen (Jeugd, Educatie En Samenleving); Luiken, Treesje
Onderwijs Research Dagen (ORD) 2024: Onderwijs van Waarde(n)
de Vries, Vera; Steenbeek, Henderien; Kupers, Elisa
Interactie in de klas met leerlingen met kenmerken van autisme
Kupers, Elisa; Geveke, Carla
Onderwijs Research Dagen (ORD) 2024: Onderwijs van Waarde(n)
Bochane, Margot; Luinge, Margreet; Steenbeek, Henderien
Het gebruik van de gesprekstool ENGAGE in combinatie met Google Translate
Blossom Pauw (Student)