Gevoel van inclusie, peer acceptatie en motivatie en welzijn: Leerling ervaringen in het (voortgezet) speciaal onderwijs
Steenbeek, Henderien
Business education and its paradoxes: Linking business and biodiversity through critical pedagogy curriculum
Kopnina, Helen; Hughes, Alice C.; Zhang, Ruopiao (Scarlett); Russell, Mike (Lectoraat Ondernemerschap); Fellinger, Engelbert (Faculteit Digitale Media En Creatieve Industrie); Smith, Simon M.; Tickner, Les
Culturele en taalkundige diversiteit in de logopediepraktijk
Ceren Kaya (Student)
Chapter 5 Research and Practice in the Professional Development of School-Based Teacher Educators
Helma Oolbekkink
"Op pad met Schildpad en Aap", op weg naar een verbeterde plotstructuur
Suzan van Putten (Student)
Optimisation of the T-value method in relation to the design of a stabilised working platform
Sandro Lesar (Student); Danny Janssen (Docent); Sondos Saad Shaaban (Docent); Leo Kuljanski (Begeleider)
BledCom 2024
Elving, Wim; Adema, Niels; Schepers, Gerard ; Scott, Anthony
The long-term effect of alternative education on self-regulated learning: a comparison between Montessori, Dalton, and traditional education
V.E. Morssink-Santing; S. van der Zee; L.T. Klaver; J. de Brouwer; P.H.M. Sins
Eindrapport
Zefanja Jobse (Student); Jolène Cijsouw (Docent); Loek van der Linde (Begeleider)