Motiveren met beeld: hoe je de aanpak Didactisch Coachen inzet
A. Voerman; F. Faber
De verwarring over hoge verwachtingen: manage je microverwachtingen
A. Voerman; F. Faber
Onderweg naar jezelf: beeldende therapie gericht op het exploreren van de genderidentiteit bij jongeren (van 12 tot 18 jaar) met genderdysfore gevoelens
Yor Ringelberg (Student)
Leren voor duurzaamheid in een regionale context
Biemans, H.; Seuneke, P. (Onderzoeker)
Leren van interprofessionele samenwerking rondom leerlingen met een onderwijszorgbehoefte in het primair onderwijs
Geveke, Carla (Jeugd, Educatie En Samenleving); Steenbeek, Henderien (Diversiteit In Leren En Gedrag); de Jong, Nick; Smit, Milou
Cobots in de Kunststofindustrie 2 & Cobots in de Productie 2 : eindrapportage
Aart Schoonderbeek (Associate Lector); Mark Naves (Lid Lectoraat); Paul Klop (Lid Lectoraat); Peter Schuurhuis (Lid Lectoraat); Toon Helmer (Lid Lectoraat)
Speech and language therapists’ perceptions of contextual factors associated with communicative participation in children with developmental language disorders
Singer, Ingrid; Gerrits, Ellen; Gorter, Jan Willem; Luinge, Margreet (Language Function & Healthy Ageing)
Taalontwikkeling en motorische ontwikkeling
Luinge, Margreet
Citizen involvement in research on technological innovations for health, care or well-being: a scoping review
Jaschinski, (Christina) (Onderzoeker); van Leersum, (Catharina Margaretha) (Extern); Bults, (Marloes) (Onderzoeker); van der Zwart, (Johan) (Extern)
Balancing continuity of care and home care schedule costs using blueprint routes
Yoram Clapper (Onderzoeker); René Bekker (Onderzoeker); J. Joost Berkhout (Onderzoeker); Dennis Moeke (Lector)