Eindrapport
Zefanja Jobse (Student); Jolène Cijsouw (Docent); Loek van der Linde (Begeleider)
The long-term effect of alternative education on self-regulated learning: A comparison between Montessori, Dalton, and traditional education
Sins, P.H.M. (Patrick) (Extern); Zee, (Symen) (Lector); Morssink - Santing, (Vivian) (Onderzoeker); Klaver, (Lida) (Onderzoeker); Brouwer, (Jaap) (Onderzoeker)
Selecting the right tool for the right moment
Haaker, (Timber) (Lector); Popkema, (Marcus) (Extern); Kamm, (Moniek) (Associate Lector); Oud, (Gerd_jan) (Extern)
Afkoelen in de woonomgeving. Een sociaal perspectief op hitte
Veldboer, Lex (Lectoraat Stedelijk Sociaal Werk)
Groningen als positive energy district. De Energiepositieve gebouwde omgeving: ervaringen, uitdagingen, mogelijkheden - Symposium POCITYV event
van der Laan, Marten
Escaperoom in Energy education
Joost Jongen (Onderzoeker)
Ontwikkeling van een factsheet voor de eerste fase van voorstekruisbandrevalidatie
Bryan Braam (Student)