The long-term effect of alternative education on self-regulated learning: A comparison between Montessori, Dalton, and traditional education
Sins, P.H.M. (Patrick) (Extern); Zee, (Symen) (Lector); Morssink - Santing, (Vivian) (Onderzoeker); Klaver, (Lida) (Onderzoeker); Brouwer, (Jaap) (Onderzoeker)
Selecting the right tool for the right moment
Haaker, (Timber) (Lector); Popkema, (Marcus) (Extern); Kamm, (Moniek) (Associate Lector); Oud, (Gerd_jan) (Extern)
Groningen als positive energy district. De Energiepositieve gebouwde omgeving: ervaringen, uitdagingen, mogelijkheden - Symposium POCITYV event
van der Laan, Marten
Eindrapport
Zefanja Jobse (Student); Jolène Cijsouw (Docent); Loek van der Linde (Begeleider)
Afkoelen in de woonomgeving. Een sociaal perspectief op hitte
Veldboer, Lex (Lectoraat Stedelijk Sociaal Werk)
Ontwikkeling van een factsheet voor de eerste fase van voorstekruisbandrevalidatie
Bryan Braam (Student)
Escaperoom in Energy education
Joost Jongen (Onderzoeker)