Radical networks and terrorist action: the importance of social relationships and network positions
van Nassau, Casper S.; Diviák, Tomáš; de Poot, Christianne J. (Lectoraat Forensisch Onderzoek); Weerman, Frank M.
Validating Self-assessment Measures for Quality of Center-based Childcare
Hay, Simon; Fukkink, Ruben G. (Kenniscentrum Onderwijs En Opvoeding); Nefs, Harold T.; Vermeer, Harriet J.
Citizens’ perspectives on science communication
Ionica Smeets; Charlotte B. C. M. Egger; Sicco de Knecht; Anne M. Land-Zandstra; Aletta L. Meinsma; Ward Peeters; Sanne Romp; Julie Schoor; Winnifred Wijnker (Onderzoeker); Alex Verkade
Guideline for user interface design of explainable AI
Stefan Leijnen (Onderzoeker); Henry Maathuis (Onderzoeker); Kees van Montfort; Sieuwert van Otterloo (Onderzoeker); Danielle Sent (Onderzoeker); Marcel Stalenhoef (Onderzoeker); Koen van Turnhout (Onderzoeker); Raymond Zwaal
ArtsSciences Unlocked vso
Sanne Kersten (Onderzoeker)
Kunst, creativiteit en de rol van autonomie
Haakma, Ineke (Kunsteducatie); Hendriks, Linda (Kunsteducatie)
Praktijkpublicatie Smart Skills at Scale
Jannes Slomp; Stephan Corporaal; Milan Wolffgramm
Navigating Thematic Analysis: Practical Strategies Grounded in Abductive Reasoning
Faraz Khurshid (Onderzoeker); Mario Veen (Onderzoeker); Jamie Thompson (Onderzoeker); Iman Hegaz (Onderzoeker)
The liminal space of metacognitive reflection: the art of contradistinction (a response to define or not define)
Jerusalem Merkebu; Douglas P. Larsen; Stewart Mennin; Mario Veen (Onderzoeker)
How does guided group reflection work to support professional identity formation in postgraduate medical education: A scoping review
Frederieke van Oorschot; Marianne Brouwers; Jean Muris; Mario Veen (Onderzoeker); Angelique Timmerman; Sandra van Dulmen (Onderzoeker)