Podcastaflevering: Bart Wernaart: "Mijn doel is om onze digitale samenleving menselijker te maken."
Bart Wernaart (Lector)
How do teachers in vocational and higher education nudge their students? A qualitative study
R.J. Weijers; B.B. de Koning; E.B. Klatter; F. Paas
Podcastaflevering: Hoe bang moet je zijn voor technologie?
Bart Wernaart (Lector)
Studenten, docenten en professionals leren samen
Mariëlle Verhoef
Virtual and augmented reality gamifcation of visuospatial neglect treatment
E. Bousché; M. D. J. Bakker; Marije Holstege (Lector); H. Huygelier; T. C. W. Nijboer
Voor ieder kind een stevig taalhuis: samenwerken aan een taalrijke omgeving voor jonge kinderen
M.S. van der Pluijm
Stabiliteit van tijdelijke BigBag constructies
Justin Spitzen (Student); Jomar Gernaat (Student)
Hoog Catharijne geteisterd door winkeldieven, maar waarom stelen ze? ‘Het lijkt de sociale norm’
Jeske Nederstigt (Onderzoeker)
Varying (preferred) levels of involvement in treatment decision-making in the intensive care unit before and during the COVID-19 pandemic: a mixed-methods study among relatives
Sophie C. Renckens; Roeline Pasman; Zina Jorma; Hanna T. Klop; Chantal du Perron; Lia van Zuylen; Monique A.H. Steegers; Birkit L. ten Tusscher; Margot M.C. van Mol; Lilian Vloet; Bregje Onwuteaka-Philipsen
In zeven minuten bijgepraat over het ontwerpen evalueren en doorontwikkelen van je onderwijs
Renée Schrauwen (Onderzoeker); Nyncke de Jong (Onderzoeker)