Handleiding Train-de-coach 1+1=3 ’t PASST Samen
de Peuter, Mariska; Geveke, Carla (Jeugd, Educatie En Samenleving); Drewes, Isabell; Steenbeek, Henderien (Diversiteit In Leren En Gedrag)
Benut regionaal talent met Technohubs Inclusieve Technologie.
Kruining, (Ineke ) van (Extern); Vries, (Sjoerd) de (Onderzoeker); Wilschut, (Ellen) (Extern); Preenen, (Paul) (Onderzoeker)
The authors reply
Boukje Dijkstra; Lisette Schoonhoven; Johannes G. van der Hoeven; Lilian Vloet (Lector)
Verpleegkundigen en het leefstijlgesprek: beïnvloedende factoren en methoden
Willemieke Kroeze (Lector); Sandra van Hogen-Koster; Hylkje Algra (Lid Lectoraat)
Via de Relationele Route onderweg
Ellen Schep (Lid Lectoraat); Kees Verduijn (Lid Lectoraat)
Het optimaliseren van onderwijs aan leerlingen met auditieve en/of communicatieve beperkingen
Kyra Meutstege (Onderzoeker); Laura te Molder (Onderzoeker); Trynke Keuning (Associate Lector); Marieke van Geel (Onderzoeker)
Differences in access to social capital across societies
Otero, Gabriel; Völker, Beate; Rözer, Jesper (Lectoraat Stedelijk Sociaal Werk); Mollenhorst, Gerald
Dietary intake at stake
Barkmeijer, Alyanne (Malnutrition And Healthy Ageing); te Molder, Hedwig; Lamerichs, Joyce; Jager-Wittenaar, Harriët (Healthy Ageing, Allied Health Care And Nursing)
Cyber Resillience Act en het mkb
Veenstra, Coen; Mulder, Trix (Juridische Aspecten Van Ondernemerschap)
Als verpleegkundige communiceren met de naasten van een patiënt
Visser, Lieke; Mulder, Trix (Juridische Aspecten Van Ondernemerschap)