Activeren van het spellingbewustzijn
Inge Ockerse (Student); Piet Koppejan (Begeleider)
De nieuwe student in de lerarenopleidingen 2001/2002: EPS flankerend onderzoek: studentkenmerken gemeten van de nieuwe instroom en implicaties van bevindingen voor de onderwijs- en begeleidingspraktijk
P.J. Teune (Lector); A.W.E.A. Bakx (Lector)
Jeroen Bosch Ziekenhuis
Bernice Hoven, van den (Student); Corine Buren, van (Begeleider); Angenieta Kuijpers (Begeleider)
'Ik heb het gevoel dat je echt naar ons luistert. Over onderzoek door groepleiders samen met hun kinderen'
dr.ir. Quinta Kools (Lector); dr. Bob Koster (Lector); dr. Jos Castelijns
Toolkit SPH - Sociotherapie
Peter Herzberg (Docent); Mart van Dinther; Nico van Tol (Docent)
Op weg naar een succesvolle implementatie
Denise Vinken (Student); E. Cremer (Begeleider); J. Smetsers (Begeleider)
Werk-privé balans en de facilitatie door managers bekeken vanuit de logische niveaus van Bateson
Lynn Schlink (Student); Lianne Smit (Begeleider)
Online parenting support
dr. Christa Nieuwboer (Docent)
Professional development between teachers' practical knowledge and external demands : plea for a broad social-constructivist and critical approach
S. Bolhuis (Lector)
De reden van Gods bestaan; het causa-sui-begrip bij Descartes
Harald van Veghel (Lector)