Clinimetric Properties of the Steep Ramp Test to Assess Cardiorespiratory Fitness, Its Underlying Physiological Responses, and Its Current Applications
Kieboom, Eleonora A M; Nieuwenhuis, Marianne K (Healthy Ageing, Allied Health Care And Nursing); Houdijk, Han; Bongers, Bart C; Trul-Kreuze, Ingeborg; Akkerman, Moniek
A Practice Based Tool for Observing Montessori Implementation in Elementary Classrooms
Brouwer, (Jaap) de (Onderzoeker)
Physical Activity Levels, Correlates, and All-Cause Mortality Risk in People Living With Different Health Conditions
Marks-Vieveen, Jenny M; Uijtdewilligen, Léonie; Motazedi, Ehsan; Stijnman, Dominique P M; van den Akker-Scheek, Inge; Bouma, Adrie J; Buffart, Laurien M; de Groot, Vincent; de Hollander, Ellen; Jelsma, Judith G M; de Jong, Johan (Healthy Lifestyle, Sports And Physical Activity); van Keeken, Helco G; Krops, Leonie A; van der Leeden, Marike; Loer, Stephan A; van Mechelen, Willem; van Nassau, Femke; Nauta, Joske; Verhagen, Evert; Wendel-Vos, Wanda; van der Woude, Lucas H V; Zwerver, Johannes; Dekker, Rienk; van der Ploeg, Hidde P
“Be Good 4 Your Hood”: Hoe werkt dat?
Voorwinden, Marije; Noom, Marc (Lectoraat Forensische Jeugdzorg)
Screening of representative rainfall event series for long-term hydrological performance evaluation of grassed swales
Yang, Feikai; Fu, Dafang; Zevenbergen, Chris; Boogaard, Floris C (Research Centre For Built Environment – Noorderruimte); Singh, Rajendra Prasad
Whole‑family programmes for families living with parental mental illness
Moltrecht, B.; Lange, Aurelie M. C. (Lectoraat Jeugdzorg); Merrick, H.; Radley, J.
Het bevorderen van zelfsturing bij derdejaars studenten voorbereidend middelbaar beroepsonderwijs door de lessenreeks van 'Skills-Netherlands'
Ruizendaal , C. (Student); Joosten, S.
How Operators Design Their Human-Cobot Interdependencies
Wolffgramm, (Milan) (Onderzoeker); Groen, (Aard) (Extern); Corporaal, (Stephan) (Lector)
Hoge arbeidsparticipatie Oekraïense vluchtelingen maar vaak onder niveau
K.M. (Katja) Rusinovic; Jaco Dagevos
Studenten, docenten en professionals leren samen
Mariëlle Verhoef