Eureka, ik kan rekenen!
Eva Geuens (Student); Anja van Zon (Begeleider)
Het in kaart brengen van organisatiecultuur
Simon Goedvree (Student); Daniëlle de Laat (Begeleider); Jimmy van Dijk (Begeleider)
Hoe kan ’S-PORT doormiddel van communicatie de sportverenigingen in de gemeente ’s-Hertogenbosch inspireren, helpen en verbinden om een goed functionerende sportvereniging te blijven of worden ?
Manon van Erp (Student); Ralf Fleuren (Begeleider)
Hoogvliegers
Marieke van der Zwaan (Student); Aartje Bouman (Begeleider)
Betrokken docent, betrokken leerling
Theo Jacobs (Student); Frans Kemmeren (Begeleider)
'De ontwerper moet meer naar buiten treden'. Interview met Marc Glaudemans
Marc Glaudemans (Lector)
The construct validity and predictive validity of a self-efficacy measure for student teachers in competence-based education
Dr. Johan Braeken; Prof.Dr. Filip Dochy; Mart van Dinther (Docent); Prof.Dr. Mien Segers
'Samen voor elkaar': oplossingsgerichte gespreksvoering in groep 3
Rineke van Middelkoop (Student); Cees Hollemans (Begeleider)
Een studie over de mobiliteitsontwikkeling bij kinderen met een Ernstige Meervoudige Beperking
Amy van Dijk (Student); Roderick Wondergem (Begeleider)
Hoe goed is het nieuwe acceditatiestelsel?
Dr. Everard van Kemenade; Dr. Ben van Schijndel