Hildegard Peplau: interactie centraal
H. Rosendal
Betty Neuman: het belang van balans
H. Rosendal
Weet wáárom je iets doet: interview met Evelyn Finnema, hoogleraar Verplegingswetenschap en Onderwijs
H. Rosendal
Zó maak je een abstract
A.H. Brunsveld-Reinders; H. Rosendal
Vragenlijsten
H. Rosendal; J.A.C. Verhoef; C.H.Z. Kuiper; C.A.M. Neijenhuis
Review of the Last Decade of Global Citizenship Among Students: Exploratory Note and a Unified Framework
Nikos Misirlis (Onderzoeker)
Health Noord: Technologische en sociale innovatie in de zorg
Soepenberg, Erik; Thijssen, Carmel
Stabiliteit van tijdelijke BigBag constructies
Justin Spitzen (Student); Jomar Gernaat (Student)
What need-supportive and need-thwarting teaching behaviors do university teachers use in their honors classes?
Tineke Kingma (Phd); Anneke Smits (Begeleider); Debbie Jaarsma (Begeleider); Joke Voogt (Begeleider)