The effects of creative, expressive, and reflective writing on career learning
Rob Poell; Frans Meijers (Lector); Mijke Post; Reinekke Lengelle
Nieuwe businessmodellen en nieuwe economie
F.J.M. (Frieda) Woldhek (Lid Lectoraat); A.F. (Annemijn) van Gorp (Lid Lectoraat); G.S.W. (Gertrud) Blauwhof (Lector); Guido Ongena (Lid Lectoraat); R. (Rolien) Blanken (Lid Lectoraat); E.J. (Egbert) Willekes (Lid Lectoraat); A.R. (Andries) Hiskes (Lid Lectoraat)
De praktijk van toekomstscenario's
Hanna de Bruin (Lid Lectoraat); A.C. (Rianne) Valkenburg (Lector)
Hoe kennisproductief kunnen lectoren zijn? : interview met Ruud Klarus
Ruud Klarus; Frans Meijers (Lector)
Van onderwijs- naar leeromgeving
Frans Meijers (Lector); Marinka Kuijpers (Lector)
A new research role for higher professional education
Floor Basten (Lector); Jan Geurts (Lector)
Dynamic Dialogue, Dynamiek in dialoog
Domien Wijsbroek; Adela Garabal Gómez (Lid Lectoraat); Wilma van der Westen (Docent); Rainer Hensel (Lid Lectoraat); Marinka Kuijpers (Lector); Mijke Post (Lid Lectoraat); Frans Meijers (Lector); Ton Korver (Lector); E. (Ellen) Sjoer (Lector); Karin Sanders; M.T.A. (Max) Aangenendt (Lid Lectoraat); Mariëtte Harlaar-Oostveen (Lid Lectoraat); H.N. (Helen) Kopnina (Lid Lectoraat); Reinekke Lengelle
Is loopbaanreflectie gevaarlijk?
Frans Meijers (Lector); Marinka Kuijpers (Lector)
Informatiebeheer i4talent
Sem Mishaël Hulsebos (Student); Marleen van Beek (Begeleider)
De dialoog als aanvulling op reproductief leren
Erwin Sengers (Docent)