Determining aspects of text difficulty for the Sign Language of the Netherlands (NGT) Functional Assessment instrument
Beppie van den Bogaerde (Lector); Annieck van den Broek (Lid Lectoraat); Eveline Boers-Visker (Lid Lectoraat)
De impact van financiële problemen
Lex van Teeffelen (Lector); Tamara Madern (Lid Lectoraat); Nadja Jungmann (Lector)
Held in eigen verhaal
Ed de Jonge (Lid Lectoraat)
Sociale professionals en morele oordeelsvorming (Openbare Les)
Lia van Doorn (Lector)
Youth Care Knowledge Exchange through Online simulation gaming
Kees van Haaster (Lid Lectoraat)
Normatieve professionalisering
Ed de Jonge (Lid Lectoraat)
Ethisch actorschap. Ethiekwerk 1
Sabrina Keinemans (Lid Lectoraat); Raymond Kloppenburg (Lid Lectoraat); Ed de Jonge (Lid Lectoraat)
Profession or craft? A reflection on the moral identity of Social Work
Ed de Jonge (Lid Lectoraat)
Meedoen gaat niet vanzelf
Ed de Jonge (Lid Lectoraat)
Turkish and Moroccan Dutch professionals in social work
Hans van Ewijk (Lector); Lia van Doorn (Lector); Peter Hendriks (Lid Lectoraat)