Therapieeffektstudie bei Aphasie mit Wortabrufstörungen : ein Methodenvergleich von phonologischer vs. semantisch-phonologischer Therapie
Julia Laiko (Student); Marianne Kramer (Student); Benjamin Fischer (Student)
Leven met afasie: ervaringen van mantelzorgers
Kathinka Spinner (Student); |Katharina Niemann (Student); Kristina Fromme (Student)
Ik heb mijn lijf lief
Fleur van den Elzen (Student)
Effekt des Aphasieprogramms Aktion auf den Wortschatz bei Vorschulkindern mit spezifischen Sprachenwicklungsstörungen
Manuela Greven (Student); Sarah Fegers (Student)
Logopedisch COPD assessment uit Nederland geschikt voor het opsporen van communicatieproblemen bij Duitse COPD patiënten?
Hille Schröder (Student); Alexa Lemberg (Student)
Talking Mats ter ondersteuning van shared decision-making bij personen met Alzheimer.
Emmy van Bommel (Student); Corinna Willms (Student)
Fördern um des Förderns willen? Spracherfördermassnahmen in Aachener Kindertagesstätten und hieraus resultiertende Chancen für die Logopädie
Alexandra Ballmann (Student); Daniela Starck (Student)
Lebensqualität nach Laryngektomie:
Janice Herden (Student); Patricia Fuhrwerk (Student)
Meten van veranderingen van sociale- en werknemersvaardigheden binnen muziektherapie
Eli Scheeren (Student)
Een onderzoek naar het gebruik van telegramstijl en grammaticaal correcte taal en het effect ervan op de taalverwerving bij jonge kinderen.
Nenee Theunissen (Student); Laura Bouwhuis (Student)