Een onderzoek naar passend handschriftonderwijs op de Julianaschool in Schagen
Een onderzoek naar passend handschriftonderwijs op de Julianaschool in Schagen
Samenvatting
Adviesrapport met theoretische onderbouwing op basis van de onderzoeksvraag: ‘’Op welke wijze kan het handschriftonderwijs het best passend bij de Julianaschool worden vormgegeven?’’
Om de onderzoeksvraag te beantwoorden is er gebruik gemaakt van literatuur- en kwalitatief onderzoek. Met het literatuuronderzoek is gezocht naar het best beschikbare bewijs, ter verbetering van het handschriftonderwijs. Kwalitatief onderzoek is uitgevoerd door middel van semigestructureerde interviews en vragenlijsten bij de leerkrachten, ouders/verzorgers en experts in het handschrift en/of onderwijs. Daarnaast hebben er praktijkobservaties plaatsgevonden waarbij de manier van lesgeven is geobserveerd.

| Organisatie | |
| Opleiding | |
| Afdeling | |
| Datum | 2024-06-11 |
| Type | |
| Taal | Nederlands |






























