De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Deel deze publicatie

Een klacht verdient een goed gesprek

Vraaggesprek met Jiske Prinsen, directeur van Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg

Een klacht verdient een goed gesprek

Vraaggesprek met Jiske Prinsen, directeur van Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg

Samenvatting

We spreken in Eindhoven met Jiske Prinsen, directeur van Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg. Zij hanteert als motto ‘voer het goede gesprek’. In dit vraaggesprek vertelt ze waarom het juist bij klachtbehandeling draait om het goede gesprek.

Organisatie
Gepubliceerd inTijdschrift voor Klachtrecht Vol. 2025, Uitgave: 1, Pagina's: 11-13
Datum2025-03-01
Type
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk