De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Het Socratisch vraaggesprek in het museum

Rechten:

Het Socratisch vraaggesprek in het museum

Rechten:

Samenvatting

Het onderzoek gaat over de vraag of het Socratisch vraaggesprek ook van betekenis kan zijn bij een groepsbezoek van basisschoolleerlingen aan een museum, of deze gespreksvorm anticipeert op de diversiteit en artistieke ontwikkeling van een groep kinderen en of het daarmee iets kan betekenen voor de museumbeleving van kinderen.
De hoofdvraag van dit literatuuronderzoek luidt: Wat kan een Socratisch vraaggesprek betekenen in de museumbeleving van een basisschoolleerling?

OrganisatieAmsterdamse Hogeschool voor de Kunsten
OpleidingMaster Kunsteducatie
AfdelingBreitner Academie
Datum2014-05-13
TypeAndersoortig materiaal
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk