De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

De organisatie werkt vanuit een cliëntgerichte benadering en streeft er daarom constant naar om deze te verbeteren en te ontwikkelen. Uit het cliënttevredenheidsonderzoek van 2013, dat onder de vertegenwoordigers is gehouden van cliënten met psychogeriatrische problematiek, blijkt dat er nog winst te behalen valt. Deze winst valt te behalen door te voldoen aan de verwachtingen van de cliënt en het borgen van de afspraken met de cliënt. In het onderzoek staat daarom de volgende hoofdvraag centraal: Op welke wijze vindt de mondelinge en schriftelijke communicatie, door de zorgverleners onderling en met de vertegenwoordiger van de cliënt plaats, die betrokken zijn bij de cliënten van de psychogeriatrische afdelingen van de drie intramurale settingen van de organisatie? En hoe kan worden bereikt dat de mondelinge en schriftelijke communicatie door deze zorgverleners op zodanige wijze plaatsvindt dat er wordt voldaan aan de verwachtingen van de cliënt?

Toon meer
OrganisatieChristelijke Hogeschool Ede
OpleidingVerpleegkunde
AfdelingAcademie Gezondheidszorg
Jaar2014
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk