Excellente dienstverlening voor XCent
marketingplanWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Excellente dienstverlening voor XCent
marketingplanWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Tijdens de scriptie is er onderzoek gedaan voor Xcent dienstverlening. Zij wilde namelijk weten hoe zij op dit moment wordt gezien door huidige klanten en medewerkers en hoe zij zich het beste op de markt kan zetten. Daarnaast wilde ze weten of er nog een potentiële markt is naast de huidige markt en hoe zij deze het beste kan benaderen.
Aan de hand van enquêtes en desk research zijn er aanbevelingen gedaan die bij zullen dragen aan de te behalen doelstellingen. De aanbeveling zijn vervolgens verwoord in een marketingplan, zodat Xcent deze implementeert en naamsbekendheid zal verbeteren
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Economische Hogeschool Tilburg |
Partner | Xcent Dienstverlening, 's-Hertogenbosch |
Datum | 2008-06-02 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |