De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Ik ga op onboarding journey en neem mee...

een onderzoek naar de belangrijkste contactmomenten en bouwstenen van de onboarding journey van nieuwe medewerkers van Perfetti Van Melle Benelux

Rechten:

Ik ga op onboarding journey en neem mee...

een onderzoek naar de belangrijkste contactmomenten en bouwstenen van de onboarding journey van nieuwe medewerkers van Perfetti Van Melle Benelux

Rechten:

Samenvatting

Anno 2020 werken meer generaties samen op de werkvloer dan ooit tevoren. Om talent aan te trekken en te behouden, is het voor organisaties van groot belang dat ze inspelen op de steeds veranderende behoeftes van de verschillende generaties. Een optimale Employee Experience is een belangrijk middel om medewerkers verbonden en betrokken te houden. Om dit voor elkaar te krijgen dient eerst de Employee Journey van een bedrijf in kaart gebracht te worden. Dit onderzoek focust zich specifiek op de onboarding journey en brengt de belangrijkste contactmomenten (touchpoints) en bouwstenen hiervan in kaart.

OrganisatieFontys
OpleidingHuman Resource Management (HRM)
AfdelingFontys Hogeschool HRM en Psychologie
PartnerPerfetti Van Melle Benelux
Datum2021-02-04
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk