De jongere ongebonden wandelaar
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
De jongere ongebonden wandelaar
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
KNBLO Wandelsportorganisatie Nederland (KNBLO-NL) wil groeien met het aantal deelnemers aan georganiseerde wandeltochten en met het aantal leden. Als belangrijke groeimarkt zijn wandelaars in de leeftijdscategorie 35 tot 45 jaar aangemerkt. Maar waar is die doelgroep te vinden en hoe kan communicatie bijdragen om hen te verleiden voor een lidmaatschap?
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Hogeschool Communicatie |
Datum | 2010-06 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |