Impliciete instructie & dwangstelling in de gymzaal
Cognitie als commandopost van het motorisch leren?Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Impliciete instructie & dwangstelling in de gymzaal
Cognitie als commandopost van het motorisch leren?Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
In dit onderzoek wordt onderzocht wat het effect is van het gebruik van impliciete instructie en dwangstellingen in vergelijking traditionele manier van leren op het oefen- en leerresultaat als ook de lesbeleving bij arabier springen over de kast met minitrampoline
Organisatie | Fontys |
Opleiding | Leraar Lichamelijk Opvoeding |
Afdeling | Fontys Sporthogeschool |
Datum | 2016-06-30 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |