De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Op weg naar een stabiele dienstverlening

procesverbetering document management

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Op weg naar een stabiele dienstverlening

procesverbetering document management

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

Binnen de afdeling Document Management van Rabobank Nederland zijn de laatste jaren fouten in de dienstverlening voorgekomen. Om deze fouten in de toekomst te voorkomen heeft een student met de achtergrond bedrijfskundige informatica een onderzoek uitgevoerd. Hierbij is onderzoek gedaan naar het ontstaan en het oplossen van fouten die binnen de dienstverlening voorkomen. Er is gebruik gemaakt van DFD's om de huidige procesgang in kaart te brengen. Van de methode PFMEA om de risico's van dit proces in kaart te bregen, is vervolgens een gewenste situatie opgesteld en zijn oplossingen geformuleerd. De belangrijkste conclusie uit dit onderzoek is dat het proces inzichtelijk moet worden door bijvoorbeeld logging en monitoring toe te passen.

OrganisatieFontys Hogescholen
OpleidingICT & Business
AfdelingFontys Hogeschool ICT
PartnersRabobank Nederland, Afdeling Document Management te Best
Datum2012-06-04
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk