Op weg naar een stabiele dienstverlening
procesverbetering document managementOp weg naar een stabiele dienstverlening
procesverbetering document managementSamenvatting
Binnen de afdeling Document Management van Rabobank Nederland zijn de laatste jaren fouten in de dienstverlening voorgekomen. Om deze fouten in de toekomst te voorkomen heeft een student met de achtergrond bedrijfskundige informatica een onderzoek uitgevoerd. Hierbij is onderzoek gedaan naar het ontstaan en het oplossen van fouten die binnen de dienstverlening voorkomen. Er is gebruik gemaakt van DFD's om de huidige procesgang in kaart te brengen. Van de methode PFMEA om de risico's van dit proces in kaart te bregen, is vervolgens een gewenste situatie opgesteld en zijn oplossingen geformuleerd. De belangrijkste conclusie uit dit onderzoek is dat het proces inzichtelijk moet worden door bijvoorbeeld logging en monitoring toe te passen.
Organisatie | Fontys |
Opleiding | ICT & Business |
ICT & Management and Security | |
Afdeling | Fontys ICT |
Partner | Rabobank Nederland, Afdeling Document Management te Best |
Datum | 2012-06-04 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |