BedrijfsArtsen5
de vent, niet de tent!Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
BedrijfsArtsen5
de vent, niet de tent!Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
In dit strategische marketingplan is met behulp van interne, externe analyse en SWOT-analyse een strategische optie geformuleerd waarbij de uitbreiding van het bedrijf centraal staat. Deze optie is verder uitgewerkt in de marketingdoelstellingen en marketingstrategie. Deze strategie heeft geleid tot een nieuwe invulling van de marketingmix. In de marketingmix wordt uitgelegd wat er moet veranderen aan de dienstverlening zodat de bedrijfsartsen één dag in de week minder kunnen gaan werken.
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Economische Hogeschool Tilburg |
Partner | bedrijfsArtsen5 te Roosendaal |
Datum | 2008-06-06 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |