Lierse Vrouwen, Lierse Toppers
Omdat iedereen een topper kan zijnWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Lierse Vrouwen, Lierse Toppers
Omdat iedereen een topper kan zijnWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Dit rapport is een weergave van het onderzoek dat is uitgevoerd voor K. Lierse S.K. en Lierse Vrouwen.
Het geeft antwoord op de volgende probleemstelling:
‘Hoe kan Lierse Vrouwen haar communicatie structureren en optimaliseren om zo gerichter te kunnen
communiceren met interne groepen, fans en sponsoren?’
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Economische Hogeschool Tilburg |
Partner | Koninklijke Lierske SK |
Jaar | 2014 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |