De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Deel deze publicatie

Binnenstadsbezoek zonder koopmotief

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Binnenstadsbezoek zonder koopmotief

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

De afgelopen decennia is er heel veel veranderd in het koopgedrag van de Nederlander. Met name de technologie heeft grote veranderingen teweeg gebracht, maar ook zaken als vergrijzing, welvaartsniveau en mobiliteit spelen
een belangrijke rol bij de veranderde functie van de binnenstad. Winkelen doe je niet meer vanzelfsprekend in de binnenstad omdat er veel alternatieven zijn, zonder al het gedoe zoals parkeren, pashokjes en jouw kledingmaat die niet op voorraad is. De vraag is: welke toekomst er is voor het (traditionele) winkelaanbod in het stadscentrum?

Organisatie
Afdeling
Lectoraat
Gepubliceerd inDe ondernemende binnenstad - Onderscheidingskracht Fontys Hogeschool Management Economie en Recht, Eindhoven, Pagina's: 21-26
Datum2018-06
Type
ISBN978-90-5284-642-2
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk