E-learning, doe het zelf
verbeteren van e-learning binnen SNS IT en SNS Reaal : is een leeg klaslokaal de toekomst?Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
E-learning, doe het zelf
verbeteren van e-learning binnen SNS IT en SNS Reaal : is een leeg klaslokaal de toekomst?Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
De medewerkers van SNS IT worden geacht goed opgeleid te zijn en voldoende kennis te hebben van de systemen en processen van SNS Bank. Om het kennisniveau van de medewerkers te optimaliseren worden interne klassikale opleidingen ontwikkeld en gepresenteerd. De grootste voordelen van het alternatief, e-learning, zijn de flexibiliteit en effectiviteit. Door de opleidingsbehoeftes van de organisatie en de factoren van geslaagde e-learning in kaart te brengen is het nu mogelijk, door middel van het doorlopen van een gestandaardiseerde checklist, te beslissen welke opleidingen geschikt zijn voor e-learning. Vervolgens is het ontwikkelproces van e-learning opgesteld en de aanbeveling gedaan om dit proces op te nemen als dienst voor afdelingen die opleidingen realiseren voor SNS Reaal.
Organisatie | Fontys |
Opleiding | Bedrijfskundige Informatica |
Afdeling | Fontys Hogeschool ICT |
Partner | SNS Bank te 's-Hertogenbosch |
Datum | 2009-07 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |