How teacher education institutions cope with challenges of teaching and learning in the digital age.
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
How teacher education institutions cope with challenges of teaching and learning in the digital age.
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
The assumption underlying the symposium is that teacher education institutions have a dual challenge. On the one hand they need to prepare pre-service students for teaching and facilitating learning in the digital age, including the use of technology in teaching and learning. On the other hand teacher education institutions need to change in order to cope with the challenges of the knowledge society. How Dutch teacher education institutions cope with these challenges is presented and discussed in the symposium.
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Lerarenopleiding Tilburg |
Gepubliceerd in | In M. Searson & M. Ochoa (Eds.), Proceedings of Society for Information Technology & Teacher Education International Conference 2014 (pp. 5593-5595). Chesapeake, VA: AACE |
Datum | 2014-03-18 |
Type | Conferentiebijdrage |
Taal | Engels |