Als je begrijpt wat ik bedoel
Op weg naar een passend interactief taalaanbod voor NT2 leerlingenWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Als je begrijpt wat ik bedoel
Op weg naar een passend interactief taalaanbod voor NT2 leerlingenWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Dit onderzoek richt zich op het NT2 onderwijs op onze school. Ik onderzoek welke manieren effectief zijn om in te zetten, door mij als intern begeleider, bij de begeleiding van de leerkrachten op onze school, op de weg naar een pasend interactief taalaanbod voor NT2 leerlingen

Organisatie | Fontys Hogescholen |
Afdeling | Fontys Opleidingscentrum Speciale Onderwijszorg |
Jaar | 2012 |
Type | Master |
Taal | Nederlands |