Individuele begeleiding medisch kinderdagverblijf Limbricht
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Individuele begeleiding medisch kinderdagverblijf Limbricht
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Op het medisch kinderdagverblijf hebben kinderen veelal een achterstand in hun ontwikkeling. Aan de hand van de Portage-methode zijn een tweetal kinderen individueel begeleid, omtrent hun sociale ontwikkeling. Er werd onderzoek gedaan of deze kinderen door individuele begeleiding meer vooruitgang boeken op sociaal gebied dan de kinderen die enkel groepsbegeleiding krijgen. Uit het onderzoek is gebleken dat de kinderen door individuele begeleiding meer vooruitgang boeken in hun sociale ontwikkeling.
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Hogeschool Pedagogiek |
Partner | Medisch kinderdagverblijf te Limbricht |
Datum | 2014-06-30 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |