iPad in het onderwijs
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
iPad in het onderwijs
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Mijn hoofdvraag is: In hoeverre heeft de tablet-pc toegevoegde waarde voor het onderwijs? Door de deelvragen te stellen: Welke didactische applets voor tablet-pc's zijn geschikt voor leerlingen op mijn school?, In hoeverre verhoogt de tablet-pc de intrinsieke motivatie van de leerlingen en hoe uit zich dat? en Wat kan de meerwaarde van de tablet-pc in het onderwijsproces zijn? Het onderzoek heeft mij veel antwoorden gegeven op de mogelijkheden om de tablet-pc in te kunnen zetten in het onderwijs en diverse uitgevers spelen daar al op in. Ook heb ik beschreven wat de nationale en internationale ontwikkelingen zijn over de inzet van de tablet-pc in het onderwijs.
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Opleidingscentrum Speciale Onderwijszorg |
Jaar | 2012 |
Type | Master |
Taal | Nederlands |