De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

In mijn meesterstuk onderzoek ik of kennis van de lettervormgeving (grafo-cognitieve methode) bijdraagt aan de kwaliteitsverbetering van de handschriften in groep 5. Die kennis wordt overgedragen via handschriftcriteria, waardoor inhoudelijke adequate feedback mogelijk is. Ik onderzoek of de leerlingen mbv deze handschriftcriteria hun handschrift nu zelf beter kunnen beoordelen. Daarnaast breng ik in kaart hoe wij op school in ons huidige schrijfonderwijs instructie en feedback geven op de kwaliteit van de handschriften.

OrganisatieFontys
AfdelingFontys Opleidingscentrum Speciale Onderwijszorg
Jaar2011
TypeMaster
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk