Standpunt en Labyrint een twee-eenheid of toch niet?
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Standpunt en Labyrint een twee-eenheid of toch niet?
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Onderzoek naar en vergelijking van twee onderwijsmethodes, t.w. Standpunt en Labyrint. Wat zijn de verschillen tussen beide methodes en welke invloed heeft dat op het gebruik?
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Hogeschool Theologie Levensbeschouwing |
Jaar | 2009 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |