De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Millennial | Marketing

Hoe je als uitvaartmaatschappij een relatie op kunt buwen met Millennials

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Millennial | Marketing

Hoe je als uitvaartmaatschappij een relatie op kunt buwen met Millennials

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

In 2016 is één van de focusgroepen waar DELA zich op richt het segment Jong Volwassenen (in dit onderzoek Millennials): 18 t/m 34 jaar zonder kinderen die niet meer thuis wonen. DELA wil weten wat de beleving van deze doelgroep is omtrent de dood en uitvaart. Door deze ‘belevingsreis’ in kaart te brengen kan DELA daar met een contentstrategie op inspelen met als doel een langdurige relatie aangaan met Millennials. Op het moment dat de producten en diensten van DELA relevant worden voor deze doelgroep, weten Millennials wat DELA voor hen kan betekenen. De hoofdvraag luidt als volgt: “Hoe kan coöperatie DELA een relatie opbouwen met Millennials door het inzetten van bepaalde thema’s met als doel op relevante momenten betekenisvol worden voor deze doelgroep?”

OrganisatieFontys
OpleidingCommunicatie
AfdelingFontys Hogeschool Communicatie
PartnerCoöperatie DELA
Datum2016-06-23
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk