Hoe zelfredzaam zijn ernstig verstandelijk gehandicapte kinderen? en hoe kan deze zelfredzaamheid vergroot worden.
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Hoe zelfredzaam zijn ernstig verstandelijk gehandicapte kinderen? en hoe kan deze zelfredzaamheid vergroot worden.
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Een onderzoek naar de zelfredzaamheid van cliënt T. aan de hand van de begeleidingsmethodiek active support. T. B. ernstig verstandelijk gehandicapt en zit in de oranje groep van de KDC De Heisterkes
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Hogeschool Pedagogiek |
Partner | KDC De Heisterkes te Haelen |
Jaar | 2008 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |