De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Strategisch marketingplan

"Zünd Benelux beter in service"

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Strategisch marketingplan

"Zünd Benelux beter in service"

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

Zünd Benelux is in 1986 opgericht, onder de toenmalige naam, Beta Services B.V. Tot enkele jaren geleden was Zünd Benelux enkel gespecialiseerd in service en onderhoud aan diverse rollerplotters, vlakbedplotters, lasers, frezen en printers. Een aantal jaren geleden is Zünd Benelux met succes veranderd in een complete handelsorganisatie, waarbij naast service en onderhoud, ook de verkoop van systemen ter hand werd genomen.

Door het succesvol verkopen van deze systemen blijft de omzet uit de oorspronkelijke core-business (het verlenen van service en onderhoud) achter. De omzet uit service en onderhoud is echter zeer belangrijk om tijdens economisch mindere tijden het hoofd boven water te houden. Dit marketingplan is geschreven om ervoor te zorgen dat de servicecontracten in de toekomst beter in de markt komen te staan, zodat de omzet uit service en onderhoud verder zal toenemen.

OrganisatieFontys Hogescholen
AfdelingFontys Economische Hogeschool Tilburg
PartnersZünd Benelux te Eersel
Jaar2008
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk