Hoogbegaafd? Begeleiden? Zelfsturend leren? Hoe?
een onderzoek over benodigde leerkrachtvaardigheden bij de begeleiding van meer- en hoogbegaafdenWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Hoogbegaafd? Begeleiden? Zelfsturend leren? Hoe?
een onderzoek over benodigde leerkrachtvaardigheden bij de begeleiding van meer- en hoogbegaafdenWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Onderzoek over de begeleiding van meer- en hoogbegaafden bij het zelfsturend leren in de klas.
Organisatie | Fontys |
Opleiding | Leraar basisonderwijs |
Afdeling | Fontys Hogeschool Kind en Educatie |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |