Interne communicatie: Interactie & Plezier
Interne communicatie: Interactie & Plezier
Samenvatting
In het tevredenheidsonderzoek onder medewerkers van De Maaspoort (2013) kwam naar voren dat de communicatie binnen de organisatie niet als goed wordt ervaren. Daarnaast zijn er de afgelopen jaren, mede door ontwikkelingen binnen de branche, de nodige veranderingen geweest binnen De Maaspoort. Aanleiding genoeg dus om de interne communicatie te onderzoeken. Aangezien communicatie steeds belangrijker wordt in organisaties en steeds vaker haar plaats aan de beleidstafel verdient, vindt ook De Maaspoort het belangrijk om een intern communicatiebeleid op te stellen. De volgende vraag wordt beantwoord in dit onderzoek: “Hoe kan het interne communicatiebeleid van De Maaspoort worden vormgegeven?”
Organisatie | Fontys |
Opleiding | Communicatie |
Afdeling | Fontys Hogeschool Communicatie |
Partner | De Maaspoort |
Datum | 2015-07-21 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |