Sterke Verhalen
Het stimuleren van positieve word of mouth aan de keukentafelWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Sterke Verhalen
Het stimuleren van positieve word of mouth aan de keukentafelWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Deze twee ontwikkelingen hebben tot gevolg dat Vitalis wil weten of zij bekend is onder haar doelgroep. Met andere woorden: weet de doelgroep Vitalis te vinden?
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Hogeschool Communicatie |
Datum | 2013-07-30 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |