Procesgericht onderwijs in het studiehuis
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Procesgericht onderwijs in het studiehuis
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Kort overzicht van het toen lopende onderzoek naar procesgericht onderwijs: de onderzoeksvragen, theoretische fundering en daaruit voortvloeiende operationalisering van procesgericht lesgeven en de opvattingen van docenten over leren.
Organisatie | Fontys |
Lectoraat | Lectoraat Leerstrategieën |
Gepubliceerd in | Studiehuis en onderwijsonderzoek (Studiehuis-serie, nr. 4) Garant, Leuven-Apeldoorn, Pagina's: 99-105 |
Jaar | 1998 |
Type | Boekdeel |
Taal | Nederlands |