Een prille relatie
de samenwerking tussen OMO-opleidingsscholen en de Fontys lerarenopleiding in TilburgWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Een prille relatie
de samenwerking tussen OMO-opleidingsscholen en de Fontys lerarenopleiding in TilburgWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Hoe gaan scholen en lerarenopleiding samenwerken bij het opleiden van leraren? De verschuiving van de vaste rollen van opleiders is een ingewikkelde zaak.

Organisatie | Fontys Hogescholen |
Afdeling | Fontys Hogeschool Kind en Educatie |
Lectoraat | Lectoraat Leren en innoveren |
Jaar | 2001 |
Type | Rapport |
Taal | Nederlands |