POPAANZEE
onderzoek naar muziek en mensen aan de Zeeuwse kustWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
POPAANZEE
onderzoek naar muziek en mensen aan de Zeeuwse kustWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Er is onderzoek gedaan naar de doelgroepen van POPAANZEE; Zeeuwse jongeren (15-25) en toeristen in Zeeland (15-35). Deze zijn door middels van een enquête en deskresearch in kaart gebracht. Hieruit is een marketingcommunicatieplan voor POPAANZEE met als doel het genereren van meer publiek en positioneren van het festival van een positief bekend merk in Zeeland gerold.
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Economische Hogeschool Tilburg |
Partner | Scoop |
Datum | 2008-06-07 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |