'Exploring teachers' views on learning together: are there differences between types of education?'
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
'Exploring teachers' views on learning together: are there differences between types of education?'
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
The first presentation is based on a secondary analysis on a dataset containing more than 10.000 responses of teachers in three educational domains (primary, secondary en vocational education). The following questions will be answered: 'How do teachers think about learning together in order to develop themselves and their schools? Is this the same for the different types of education? Is there a relation with aspects of school leadership?"

Organisatie | Fontys Hogescholen |
Lectoraat | Lectoraat Professionalisering van leraren en lerarenopleiders |
Jaar | 2011 |
Type | Conferentiebijdrage |
Taal | Onbekend |